ludwiga.blogg.se

I omklädningsrummet
I omklädnings rummet
 
I omklädningsrummet händer mycket intressanta saker kommer inte berräta ett skit om det till er <3
Men jag kan berätta att jag är där dagen minuten sekunden jag skriver detta och jag har inga idrottskläder
för att JAG VETEFAN! Men det är la kul i omklädningsrummet  (JAG LJUGER FÖR ER) men ja det är väll bra men jag kommer blogga under idrotts lektionen för det kan va kul och jag har ändå inget annat att göra under idrotts lektionen liksom vafan. Vad har dem tänkt att vi ska göra sitta där  och kolla på när alla har kul så sitter vi utan idrottskläder på en hård bänk kan säga dig att det inte är så roligt. Jag är också hungrig för jag hoppade över lunchen för det är skol mat liksom okej iblan är den ätbar men idag är det fisk jag hatar fisk fråga inte varför för här har ni svaret jag föddes så problem med det? 
#1 - Anonym

vrf kommer du blogga nu?

Svar: Vill har du problem med det?
ludwiga.blogg.se

#2 - Anonym

nä men bara vrf vill du de?

Svar: Vill!
ludwiga.blogg.se